Jesteś nowym użytkownikiem?
Home » Jak korzystać z Portalu MediTeka

Jak korzystać z Portalu MediTeka

Zasoby Portalu MediTeka dzielą się zasadniczo na dwie grupy:

1)      zasoby ogólnodostępne,

2) zasoby, do których dostęp wymaga dopełnienia procedury rejestracji.

Z zasobów ogólnodostępnych Portalu MediTeka może korzystać każdy Użytkownik Portalu bez żadnych ograniczeń.

Z zasobów Portalu MediTeka, do których dostęp wymaga dopełnienia procedury rejestracji, mogą korzystać Użytkownicy, którzy założą konto na Portalu MediTeka i zaakceptują regulamin Portalu.

Zasoby Portalu MediTeka, do których dostęp wymaga dopełnienia procedury rejestracji, dzielą się z kolei na:

1)      zasoby, do których dostęp jest bezpłatny,

2)      zasoby, do których dostęp jest za odpłatnością.

W celu uzyskania dostępu do zasobów portalu, do których dostęp jest za odpłatnością, należy wykupić abonament na wybrany okres. Po dokonaniu zakupu abonamentu, w celu aktywowania dostępu w dogodnym dla użytkownika momencie, należy się zalogować, następnie wejść w zakładkę „moje konto” i kliknąć na pole „zacznij korzystać”.

W przypadku zamiaru skorzystania przez Użytkownika z zasobów Portalu MediTeka, do których dostęp wymaga opłaty, zawsze warto sprawdzić, jakie w danym momencie obowiązują promocje.

W okresie ważności posiadanego dostępu, Użytkownik posługuje się swoim hasłem, logując się do Portalu MediTeka i może korzystać z zasobów ogólnodostępnych, z zasobów, do których dostęp wymaga dopełnienia procedury rejestracji, ale nie wymaga odpłatności oraz jeśli dokonał płatności, do tych z zasobów, do których dostęp wymaga dopełnienia procedury rejestracji, do których dostęp opłacił.

Hasło użytkownika umożliwia zalogowanie w danej chwili jednego Użytkownika. Dla zalogowania Użytkownik może posłużyć się dowolnym komputerem lub laptopem, pamiętając, że można być zalogowanym wyłącznie na jednym komputerze lub laptopie.